piatok 30. júna 2017

Prečítané leto 2017

Vitajte.
Po dlhom čase si dnes sadám k blogu a cítim vnútorné spokojné chvenie. Teším sa, že som takmer po roku tu a teším sa, že vďaka Vik z citajmesispolu.sk tak mám dôvod i nadšenie sa sem vrátiť.

Dlho som mala pocit, že sa sem budem môcť vrátiť, až keď budem pripravená napísať sem niečo o pôrode a prvých mesiacoch života nášho Jurka. Teraz vidím, že tieto témy ešte prídu a zatiaľ sa môžem pustiť do niečoho bezstarostného a tvorivého.

Tento rok sa skúsim počas celého leta venovať téme hudby. V posteli vedľa seba dýchajú traja spiaci človiečikovia, a tak mám teraz pocit, že môžem smelo napísť, že vás tu čaká niekoľko piesní, niekoľko aktivít, niekoľko hudobných nástrojov na vyrobenie a niekoľko zaujímavostí zo sveta hudby.

Nuž ale uvidíme, ako to pôjde. Lebo tí traja sa o pár hodín zobudia.

S odhodlaním a radosťou vás však zdravím.
Miriam


7 komentárov:

  1. Ještě že to Prečítané leto je. A že tě díky němu máme zpět. Moc mě to těší, Miriam. Ahoooj!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na Teba som sa špeciálne tešila, Zuzi! Vďaka za privítanie.

      Odstrániť
  2. Jej tak uz sa tesime! :-) dufam v nove pesnicky, tych par co od teba mame je priilis malo na to ako radi ich pocuvame ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tramtadadaaa, jedna pre vas, moje melancholicke spriaznene duse. objimam

      Odstrániť
  3. Miriamkaaaa juchuuuu tak velmi sa tesime na tvoje vzacne, krasne, inpirativne a dusu pohladzujuce tvorenie. piesenka je krasna...dakujeme velmi

    OdpovedaťOdstrániť