štvrtok 20. augusta 2015

Teta na vozíku

Pre našu učiteľskú rodinu je leto niečo ako nádych medzi dvomi dlhotrvajúcimi ťažkými výdychmi. Ten tohtoročný ale skončil na pohotovosti, keď som kvôli angíne, na ktorú mi nezaberali antibiotiká, nevedela do seba dostať jedlo, ani tekutiny v poriadnom množstve. Spätne sa ešte stále čudujem, ako vytrhnuto z kontextu pôsobí tento niekoľkodňový zážitok.

Podstatné pre mňa je opätovné potvrdenie toho, že deti sú odolné a obdivuhodné malé bytosti. A tiež to, že tie moje majú skvelého otca. Ďakujem Ti a ďakujem za Teba.


Agátka mi po mojom návrate dala darček - tetu na vozíčku. Na príjme sme videli sanitky, ako dovážajú ľudí na nosidlách. Táto Agátkina teta mi pripadá skvelá a napriek miernej úzkosti, ktorú cítim pri všetkých tých intenzívnych spomienkach, som vďačná za to všetko. Aj za to, že deti mohli vidieť, čo je to slabosť, choroba, postihnutie a zároveň tých, ktorí v tom všetkom podávajú pomoc.

5 komentárov:

  1. Takové marodění v těhotenství, to musí být hodně nepříjemné. Tak ať už je jen dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, ako casto Zuzka pises na svojom blogu, aj ja som vdacna za taketo , slova a priatelstva, ktore cez blog vznikli. Neviem, co presne som cakala, ale toto je zatial najkrajsi efekt, co na mna pisanie blogu ma. Vdaka

      Odstrániť
  2. úplně vím jak ti asi bylo!když jsem čekala tonína, dva měsíce jsem prozvracela na kapačkách. byla jsem úplně nepoužitelná.a pak mi ještě operovali cystu. vůbec nevěřili tomu, že bude děťátko v pořádku v té době bylo stejně velké jako ta cysta. a zvládli jsme to. Díky Bohu! a pak juchů do druhého těhotenství, myslela jsem, že to bude lepší, ale bylo to ještě horší. zase stále dva měsíce na kapačkách a to jak jsem za tu dobu absolutně nemohla vidět toníka(měla jsem sílu maximálně říct mu ahoj a pak musel pryč, když viděl, jak zvracím, vždycky plakal...proto zatím nečekáme třetí. doufám, že jednou jo, až budou kluci větší a zvládnou ten pohled:)

    Moc na vás myslím i když znám jen tady a trochu z vyprávění moniky. teta na vozíčku je krásná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, Zuzi. My sme to nastastie zazili len ako taku malu ochutnavku. Vidis, a ja som uz tyzdne mylne presvedcena, ze fotka s tromi kuriatkami ma indikovat rastuci rodinny pocet u Vrsanskych! http://1.bp.blogspot.com/-w_NPVPlYv34/VXVcwZqohQI/AAAAAAAAFvg/VlBA8ON4u8s/s1600/P6031441.JPG
      Opatrujte sa a nech su dalsie tehotenstva prijemnejsie... som rada, ze aspon takto virtualne a cez Moniku sa pozname!

      Odstrániť