utorok 5. apríla 2016

Appendicitis acuta phlegmono-gangrenosa

Som tu. Vďačná. Dokonca aj mliečko sme si udržali. Ťažko sa mi však odpútava od myšlienky, že by bolo uzavreté to, kým som bola pre svoje deti a že by som im nemohla už nič viac povedať, ani ďalej posunúť to, kým som.

Tento rok je ťažký.

I am here, alive and thankful. We've even managed to keep my milk production despite the separation. Rasťo would bring baby Juraj twice a day to be breastfed. The thought of  finalizing my motherhood and leaving it to the past and not being able to say another word to our kids leaves me breathless though.

This is a difficult year. 

Foto Livia, pánska návšteva na oddelení ženskej chirurgie. Juraj visiting.

Rasťo s Jurkom chodili za mnou dvakrát denne. Každým dňom bolo mliečka menej, ale vydržalo. Som rada, že som našla odvahu pýtať si výnimku a som vďačná vedeniu oddelenia za túto možnosť.

Rasťo je ... to neviem vyjadriť slovami. Babky a dede nás držia. A ďakujem, Livi, za filmy a silu. Pozdrav mačky na Antolskej a drž sa. Bez Teba by to bolo sivé.

8 komentárov:

  1. Fuuuuu! Vy teda dostáváte lekce. Až už je dobře, myslím na vás pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím na vás ... držte sa ... :) ��❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky na vás myslím!a prosím napiš mi svojí adresu, něco pro vás mám paní!zuzanka.ransova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juj miriamka,myslime na vas a posielame vela energie!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oh matička skákavá, šťastie, že ste ok, držte sa, myslím na Vás a prajem ešte veeeeľa mliečka.
    Marianna a Adamko
    P.S. tento rok má asi pre každého nejaký zlý začiatok, neviem čo sa to deje, ale vraj podľa hviezd už sa to má pohnúť k lepšiemu... tak verím, dúfam, modlím sa...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uf! Ještěže už je dobře a že jste to krásně zvládli i s mlíčkem. Opatrujte se.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. drz sa statocna maminka...som rada ze si prisla vcas pod noz, dufam ze uz ziadne komplikacie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jejda, držte se, držte se, držte se.

    OdpovedaťOdstrániť